Sianor group گروه سيانور
ارسال توسط sajad

simple internet meter

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که احساس کنید ترافیک ماهانه ی اینترنت شما خیلی زود تمام شده است و برای بررسی موضوع با پشتیبانی ISP تماس بگیرید. و اپراتور هم کارکرد شما را تایید کند. به نظر شما راه حل جلوگیری از این مشکل چیست ؟ ما به شما استفاده از نرم افزار Simple Internet Meter  را پیشنهاد می کنیم. این ابزار که تمامی اطلاعات را به نمایش در می آورد کمک می کند تا کاربر بداند زمانی که اینترنت وصل بوده و کاربر هم به اصطلاح کاری انجام نمی دهد کدامیک یک از ابزارها به صورت دائمی پهنای باند را مصرف می کنند. گاهی سیستم ویروسی بوده و به صورت معمولی نمی توان به آن ها پی برد.



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

مستر دانلود



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

هرساله مراسم انتخاب بهترین بازی های سال به صورت رسمی در اواخر سال مربوطه برگزار می شود . این مراسم که به VGA مخفف Video Game Awards معروف است با توجه به نقدها و نمرات بازی ها ، آنها را انتخاب می کند و در بخش های مختلف مانند بهترین گرافیک ، بهترین اکشن ، بهترین شوتر و … آن ها را معرفی می کند . همانطور که می دانید امسال بازی The Walking Dead: The Game-Telltale Games توانست رقیبان سرسختی همچون Mass Effect 3 ، Assassin’s Creed III را پشت سربگذارد و بهترین بازی شود . این برنامه به صورت مستقیم از شبکه SpikeTV پخش شد که هم اکنون می توانید این مراسم را به صورت رایگان و با کیفیت HDTV از سایت دانلودها دریافت کنید .

 

VGA 2012 دانلود مراسم انتخاب بهترین بازی سال Video Game Awards 2012

 



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

Mobile Alarm System

Mobile Alarm System یک دزدگیر مناسب برای دستگاه شماست. اگر گوشی شما جا به جا شود، چیزی به حسگر پراکسیمیتی تلفن نزدیک و یا از آن دور شود، دستگاه از شارژر جدا و یا حتی نمایشگر روشن شود، برنامه آژیر را با صدای بسیار بلند، فعال می کند. دوربین، قابلیت شناسایی حرکت ها را دارد. همچنین حسگر پراکسیمیتی می تواند تشخیص دهد چیزی که بر روی گوشی شما بوده، اکنون نیست. وجود ۶ حسگر گوناگون، وجود ۶ صدای مختلف، امکان تغییر مدت زنگ دزدگیر، امکان تعیین حساسیت حسگرها و امکان ایجاد تاخیر یا توقف زنگ خطر با باز کردن قفل گوشی، از دیگر ویژگی های برنامه است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

با ADWLauncher EX فراتر از افزایش سرعت دسکتاپ اندروید خود باشید. یک نرم افزار جایگزینی با قابلیت تنظیم بسیار بر روی صفحه اصلی اندروید خود داشته باشید. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار این است که تقریباً تمام تنظیمات در دست شما است و می توانید محیط دسکتاپ خود را کاملاً سفارشی کنید. این نرم افزار محیط دسکتاپ شما را کاملاً تغییر می دهد و حالت ۳ بعدی زیبایی به آن می دهد. بیش از هزاران پوسته مختلف برای این نرم افزار وجود دارد. طبیعی است که نرم افزار اندروید زمانی که شما کلید HOME دستگاه Android خود را فشار دهید اجرا خواهد شد. این چیزی است که معمولا افراد به عنوان “دسکتاپ اندروید” خود می دانند. اما ADW چه چیزی را متفاوت می سازد؟



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

photo-recovery


عکسهایتان پاک شده؟ناراحت هستید؟

دیگر نگران نباشید . شما فقط با دانلود نرم افزار Wondershare Photo Recovery ، میتوانید تمامی عکسهای از دست رفته خود را بازگردانی کنید و از دیدن خاطراتتان لذت ببرید.

نرم افزار فوق با سرعت بالا و تنها در سه مرحله اساسی دیسک یا همان درایو انتخابی را شروع به اسکن کرده و پس از یک اسکن سریع کلیه فایل های چند رسانه ای و جند فرمت رایج دیگر را بازیابی خواهد کرد.



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

Express Talk


آیا همیشه دوست داشتید که از سیستم خود به دوستان خود تلفن بزنید ؟آن هم به صورت رایگان؟ دیگر این یک آرزو نیست بلکه تبدیل به یک خاطره میشود .



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

Cisco Speed Meter Pro


امروزه اینترنت به قدری کاربردی شده است ، که میتوان گفت جزئی جدانشدنی از کامپیوتر است. به همین دلیل اکثر کاربران ترجیح می دهند از اینترنت پرسرعت یا همان ADSL استفاده کنند. برخی اوقات پیش می آید که کاربران میخواهند سرعت اینترنت خود را تست کنند ولی نمیدانند این کار چگونه باید انجام شود. به همین خاطر امروز تصمیم گرفتیم نرم افزارCisco Speed Meter Pro را آماده دانلود کنیم.



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

دانلود XARA Web
Designer MX Premium v8.1.3.23942 نرم افزار طراحی صفحات وب
XARA Web Designer MX Premium یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی صفحات وب می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت گروه سيانور برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا بدون داشتن دانش خاص در زمینه برنامه نویسی اقدام به طراحی صفحات حرفه ای وب کنید. شما می توانید از میان تعداد زیادی از قالب های پیش فرض و آماده که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد یکی را به سلیقه خود انتخاب کنید و سپس اقدام به ویرایش ظاهر , تغییر رنگ , تغییر فونت , تغییر منوها , تصاویر موجود در صفحات و غیره کنید و آنها را سفارشی کرده و در صفحات وب مورد استفاده قرار دهید. در واقع این نرم افزار می تواند برای تمامی مبتدیان مفید واقع شود زیرا آنها را قادر می سازد تا بدون داشتن دانش برنامه نویسی HTML و Java Script صفحات وب زیبا و پویا را طراحی کنند. پشتیبانی از فرمت های تصویری PDF, RTF, RAW, PSD, TIFF and of course JPEG, PNG, GIF و همچنین قابلیت کشیدن و رها کردن برای جابجایی هر چیزی در هر قسمتی از صفحه از قابلیت های این نرم افزار می باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود PC TuneUp
Tools 2012 v8.0.043 نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم


PC TuneUp Tools یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت گروه سيانور برای شما آماده است قادر خواهید بود تا تمامی بخش های مختلف سیستم را اسکن کرده و هرگونه خطا و اروری که سبب کند شدن سیستم و برنامه های در حال اجرا می شوند را از بین ببرد. این نرم افزار می تواند با هر بار اسکن سیستم بصورت کاملا چشمگیر و محسوس سرعت سیستم را افزایش دهد و حتی می توانید رجیستری ویندوز را نیز تمیز کنید. تمامی فایلهای اضافه و بلا استفاده از رجیستری را حذف کرده و کلیدهای میانبر را از بین ببرید و اجازه ندهید فایلهای بیهوده , سبب کند شدن و بی ثبات شدن ویندوز شوند. البته این نرم افزار می تواند فایلهای بیهوده از روی هارد دیسک را نیز از بین ببرد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود O&O
AutoBackup v1.5.12 نرم افزار همگام سازی و بک آپ گیری بصورت خودکار
O&O AutoBackup یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه همگام سازی و بک آپ گیری از اطلاعات سیستم می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا بصورت خودکار از تمامی اطلاعات مورد نیاز مانند فایلها و فولدرها بک آپ گیری کنید و سپس آن را همگام سازی کرده و همیشه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات داشته باشید. این نرم افزار قابلیت همگام سازی خودکار اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک , هاردهای قابل حمل و اکسترنال , فلش مموری و کارت های حافظه را دارد. بطور مثال شما می توانید تعیین کنید زمانی که فلش خود را به سیستم متصل می کنید اگر تغییراتی بر روی یک فایل از پیش تعیین شده صورت گرفته است. نرم افزار فایل ها جدید را بلافاصله بر روی فلش داریو کپی و آپدیت کند و به اصطلاح آنها را همگام سازی می کند. تمامی عملیات بک آپ گیری و همگام سازی بصورت خودکار و حرفه ای توسط این نرم افزار انجام خواهد شد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود Active Hard
Disk Monitor Pro 3.1.9 نرم افزار مدیریت و محافظت از هارد دیسک
Active Hard Disk Monitor Pro یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه مدیریت دقیق بر روی هارد دیسک سیستم می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت گروه سيانور برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا نظارت بسیار دقیق و حرفه ای بر روی هارد دیسک داشته و با مانیتور و کنترل کردن هارد دیسک مانع از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد شوید. این نرم افزار با کمک متدهای خاص و الگوریتم های بسیار پیشرفته تمامی مشکلات هارد دیسک را برای شما مانیتور کرده و تمامی اطلاعات را به شما نمایش خواهد داد و شما براحتی می توانید تمامی مشکلات و عملکردهای هارد دیسک مانند دمای هارد را مشاهده کنید. این نرم افزار می تواند اطلاعات دقیق در مورد سلامت هارد دیسک در اختیار شما می گذارد. همچنین این نرم افزار می تواند با استفاده از حالت های مختلف اسکن بدسکتورهای هارد را شناسایی و مشکل آن را برطرف کند. این برنامه بصورت خودکار در زمانی که سیستم شروع به بالا آمدن می کند سروع به چک کردن هارد دیسک شما می کند و دمای هارد دیسک را بصورت آماری در کنار آیکون نرم افزار به نمایش در می آورد. همچنین شما می توانید براحتی بدسکتور هارد دیسک را با هر اسکن مشاهده کرده و آن را از بین ببرید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود Tipard HD
Video Converter 6.1.50 نرم افزار مبدل فرمت های HD


Tipard HD Video Converter یک مبدل حرفه ای و کاربردی در زمینه تبدیل ویدیوهای HD می باشد. شما با کمک این نرم افزار که سایت گروه سيانور برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا هرگونه ویدیو HD که در اختیار دارید مانند HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MPG, HD MPEG,HD MP4, HD WMV, QuickTime HD MOV, HD H.264, HD RM را به سایر فرمت های ویدیویی مانند MPG, MPEG, MPEG 2, VOB, DAT, MP4, M4V, TS, RM, RMVB, WMV, ASF, MKV, AVI, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MPV, MOD, TOD, QT, MOV, DV, DIF, MJPG, MJPEG تبدیل کنید. البته این مبدل قادر است تا فرمت های HD را به فرمت های معمولی و بلعکس تبدیل کند. ویدیوهای HD تبدیل شده توسط این نرم افزار بسیار با کیفیت خواهند بود و هرگز دچار افت کیفیت نخواهند شد. این نرم افزار می تواند 6 برابر سریعتر از سایر نرم افزارهای مشابه ویدیوهای شما را تبدیل کند. همچنین این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از فرمت های صوتی مانند MP3, MP2, AAC, AC3, WAV, WMA, M4A, RM, RAM, OGG, AU, AIF, AIFF, APE, FLAC, NUT را نیز دارد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

شرکت Go Dev را که احتمالا می شناسید ؟ سازنده نرم افزارهای فوق العاده Go SMS و Go Contact و Go Launcher و Go Backup و …. که این بار دست به ساخت یک تسک منیجر جدید و فوق العاده زده است که دارای قابلیت های جالبی است که کمک شایانی به بهینه کار کردن و افزایش فضای خالی رم , و افزایش مدت زمان روشن ماندن و مصرف کمتر باتری  ، گوشی آندرویدی شما می کند . اولین چیزی که در این تسک منیجر نظر شما را جلب می کند محیط زیبا و دلنشین و اینترفیس حرفه ای آن است . 



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

نبض بازار یک نرم افزار فوق العاده جالب ایرانی است که توسط آن قادر هستید از آخرین قیمت کالاهای مورد نیاز خود با خبر شوید . اطلاعات این نرم افزار جالب از طریق اینترنت و با اتصال به چندین منبع معتیر و آپدیت ، بروزرسانی می شود و قیمت هایی که به شما داده می شود قیمت هایی هستند که می توانید روی آن ها حساب ویژه ای باز کنید . 



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

autumnlake screensaver


امروز برای شما کاربران عزیز مستردانلود نرم افزار اسکرین سیورAutumnLake ScreenSaver را آماده دانلود کرده ایم. در این اسکرین سیور آرامش بخش فصل پاییز،به تصویر کشیده میشود که قطعا تماشای چشم اندازی زیبا که سقوط برگ های رنگارنگ زرد و قرمز را بر روی سطح مواج آب است ، بسیار لذت بخش خواهد بود.



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 12 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali
 
Dictionary_Java_for_Mobile_[www.MihanDownload.com].jpgدیکشنری را که امروز در وب سایت گروه سیانور برایتان آماده کرده ایم قویترین و کاملترین دیکشنری ساخته شده برای گوشی های موبایل می باشد. این دیکشنری انگلیسی به فارسی با همکاری و تایید سه شرکت بزرگ Babylon, Longman و Oxford ساخته شده که از 85% کلمات انگلیسی را پشتیبانی می کند. این برنامه به صورت جاوا بوده و قابل نصب بر روی کلیه گوشی های موبایل می باشد. همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برنامه دیکشنری فارسی به انگلیسی است که از 70% کلمات فارسی پشتیبانی می کند.


ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

textaloud


شاید شما هم به دنبال یک نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار باشید ولی تا الان هرچه دنبال این نرم افزار گشته اید ، موفق به پیداشدن آن نشده اید و این نرم افزار به آرزو برای شما تبدیل شده است. ما این آرزو را برای شما برآورده کرده ایم. این بار شما میتوانید با دانلود نرم افزار NextUp TextAloud 3.0.48 به راحتی اسناد MS Word ، ایمیل ها ، صفحات وب و فایل های PDF به گفتاری با صدای طبیعی تبدیل کنید. شما بدین طریق می توانید متن های خود را به فایل صوتی تبدیل کنید و در دستگاه هایی مانند iPod ، iPhone و غیره به آنها گوش فرا دهید.



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

DreamLight


نرم افزار  DreamLight Photo Editor نرم افزار کاربردی است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید تصاویر خود را به صورت رویایی در آورید و سالهای سال از دیدن عکسهای خود لذت ببرید.



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده October 2012 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 October 2012

 



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Aurora3D DesignBox نرم افزاری کاربردی جهت طراحی و ویرایش عکس ها و خلق طرح های جدید گرافیکی می باشد. این نرم افزار به طور واقع جعبه طراحی است و امکانات زیادی را در خود جای داده است! ابزارهای زیادی جهت ویرایش و طراحی نرم افزار جهت ایجاد طرح های گرافیکی و همچنین ویرایش عکس ها وجود دارد. ایجاد طرح های گرافیکی و ویرایش عکس ها و قرار دادن افکت روی آنها و همچنین تنظیم رنگ و ایجاد فایل های انیمیشن از قابلیت های جزئی نرم افزار محسوب می شوند. در ابتدا میتوانید با تنظیم کنتراست ، روشنایی ، اشباع و وضوح عکس خود را بهتر جلوه دهید ، سپس با تنظیم رنگ و تنظیم rgb مرحله بعدی را طی کنید. وجود فیلترهای نظیر Blur, Soften, Gaussian Blur, Sharpen, Edge, Emboss, Erode, Contour, Jitter, Flip, Mirror, Negative و Gray Scale میتواند تصاویر را زیباتر کند. در کنار این امکانات ، نرم افزار دارای ابزاری جهت خلق آثار و طراحی است. ابزارهایی جهت پدید اوردن نقوش و رسم اشکال مختلف و رنگ آمیزی انها که همانند paint ویندوز می باشد. قابلیت بعدی تغییر فرمت عکس ها در کنار برش و چرخش و تغییر سایز و یا قرار دادن واترمارک روی انها می باشد. ساخت فایل های gif انیمیشن با قرار دادن چندین عکس و فریم در کنار هم و تنظیم آنها از دیگر توانایی های نرم افزار محسوب می شود. QRCode Generator نیز یک قابلیت منحصربفرد نرم افزار می باشد که میتواند از نام شما QR Code تهیه کند و تحویلتان دهد! نمایش و ویرایش و تبدیل فرمت فایل های وکتور SVG نیز در این نرم افزار تعبیه شده است.

 

Aurora3D DesignBox دستیار طراحی و ویرایش Aurora3D DesignBox 1.08.31

 



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

DU Meter نرم افزاری کارآمد برای بررسی و نمایش و ارائه گزارش از مصرف شبکه و پهنای باند می باشد. این نرم افزار با ارائه گزارش از مصرف پهنای باند اینترنت به صورت لحظه ای، ساعتی ، روزانه ، هفتگی و ماهانه و سالانه میتواند به مدیریت و همچنین بررسی اینکه پهنای باند شما چطور و کجا و به چه مقدار مصرف شده را امکان پذیر کند. این گزارشها میتواند به صورت گرافیکی در نرم افزار ارائه شود یا به ایمیل کاربر ارسال گردد. سه نوع نمودار و چارت برای نمایش مصرف کاربر به صورت گرافیکی وجود دارد که کاربر میتواند آنها را انتخاب کند. این نرم افزار میتواند محدودیت نیز ایجاد نماید و دانلود و آپلود های فراتر از محدودیت را قطع کند.  به این ترتیب نرم افزار امکان مشاهده کامل میزان دانلود و آپلودهای انجام شده و به طور کل مصرف پهنای باند را زیر نظر داشته باشد. 

 

du meter کنترل مصرف پهنای باند DU Meter 6.01.3596

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

payesh dictionary


اگر شما هم از کارایی نرم افزار دیکشنری خود راضی نیستید ، پیشنهاد میکنم حتما این نرم افزار را تست کنید. دیکشنری پایش با تلفظ بریتانیایی و انگلیسی نیز است.



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Adobe Audition



شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید چند آهنگ را با هم میکس کنید یا افکت هایی به آن اضافه کنید ولی ندانید که از چه نرم افزاری باید استفاده کنید. همه با محصولات قدرتمند و پرطرفدار شرکت Adobe آشنا هستید. این بار این شرکت به نیاز شما پاسخ داده است. این شرکت ، یک نرم افزار جدید به نام Adobe Audition CS6 را ارائه کرده است. این نرم افزار یکی از نرم افزارهای پرطرفدار و جدید است.



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

تاریخ آپدیت :۱۵ مهر ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۱۰/۰۶

شماره آپدیت : ۷۵۵۳




ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند. 

 

kmplayer3 قدرتمندترین نرم افزار پخش فیلم KMPlayer 3.3.0.33

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

تاریخ آپدیت :۱۰ مهر ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۱۰/۰۱

شماره آپدیت : ۷۵۳۵




ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

VideoMach نرم افزاری جالب برای تبدیل فیلم و به عکس و همچنین عکس به فیلم می باشد. در واقع این به این معنی است که میتوانید به وسیله این نرم افزار قطعات یک فیلم را به فایل های عکس مثل انیمیشن های متحرک تبدیل کنید و همچنین برعکس میتوانید چندین عکس را به یک فیلم مانند یک فایل mpg تبدیل کنید. همچنین قابلیت جالب دیگر این نرم افزار چرخش فیلم ها ، تغییر اندازه رزولوشن فیلم ، تغییر سرعت فیلم و همچنین بریدن یا crop فیلم ها می باشد که مسلما این امکانات در تبدیل عکس به فیلم و برعکس به کاربر کمک شایانی میکند. نکته جالب دیگر این نرم افزار امکان اضافه کردن موزیک به فایل های عکس متحرک می باشد و این یعنی کاربر امکان ساخت یک انیمیشن عکسی با صدا را نیز دارد. همچنین نرم افزار میتواند صدای یک فیلم را استخراج کند و با فرمت صوتی ذخیره نماید. همچنین نرم افزار توانایی های محدودی در افزایش کیفیت فیلم و عکس و همچنین تنظیم رنگ عکس و فیلم دارد. نرم افزار از فرمت های AVI / BAYER / BMP / CINE / FLIC / GIF / HAV / JPEG / JP2 / MPEG / OGV / PCX / PNG / PNM / RAS / RGB / TARGA / TIFF / WMV / XPM / AC3 / OGG / WAV / WMA و… پشتیبانی میکند.

VideoMach تبدیل فیلم و عکس به یکدیگر VideoMach 5.9.6 Professional

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

 

 نسخه بتا تا به اکنون از سوی مایکروسافت منتشر شده است که هم اکنون از سایت گروه پارمیس آماده دانلود است.

 

بالاخره بعد از ۳ سال انتظار ماکروسافت تصمیم گرفت آفیس ۲۰۱۳ را نیز بسازد و روانه ی بازار کند . چندی پیش نسخه های تقلبی مبنی بر اصلی بودن وارد بازار شد که پس از خرید کاربران متوجه شدند که این همان نسخه ی ۲۰۱۰ است و فقط یک پچ به آن اضافه شده است ولی امروز سایت گروه پارمیس نسخه ی اصلی آن را روی سرور های قدرتمند خود آپلود کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است . شما در این نسخه تغییرات بسیار زیادی را مشاهده میکنید و به گفته ی مفسران این نسخه از آفیس صرفا برای بزرگنمایی ویندوز ۸ ساخته شده است . ابزار های فوق العاده ای به بخش هایی مانند ورد و پاورپوینت افزوده شده است که ارزش تماشا و استفاده را دارند . سایت فور دانلودز به شما پیشنهاد میکند که اولین فرد در خانواده ی خود باشید که آفیس ۲۰۱۳ را تجربه میکند ، پس برای دانلود به ادامه ی مطلب رجوع کنید .



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

تاریخ آپدیت :۱ مهر ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۰۹/۲۲

شماره آپدیت : ۷۵۰۵



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

PowerPoint 2 FLV



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

mcafee_antivirus


همانطور که میدانید شرکت Mcafee توانسته در زمینه ی عرضه ی آنتی ویروس و نرم افزار های امنیتی مقام بسیار خوبی را در بین رقیبان خود کسب کند و در میان کاربران ، از محبوبیت خوبی برخوردار باشد.

این نسخه نیز همانند نسخه های قبل یکی از موفق ترین نسخه های شرکت Mcafee بوده است.



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

تاریخ آپدیت :۲۶ شهریور ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۰۹/۱۶

شماره آپدیت : ۷۴۸۳



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا September 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده September 2012 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) September 2012

 

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Active Smart 2.9

یکی از قطعات قطعه مهم و حیاتی برای نگه داشتن یک سستم کامپیوتری ، هارددیسک است به همین خاطر از هارددیسک به عنوان قلب تپنده رایانه نیز یاد می کنند.این بار قصد داریم با معرفی یک نرم افزار جدید کارایی این قطعه را نظارت کنیم. نرم افزار های بسیارزیادی در این زمینه تولید و عرضه شده اند ولی یکی از معروفترین این نرم افزار ها ، Active Smart V2.9 می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار:

- نمایش اطلاعات کامل پیرامون هارددیسک های متصل به سیستم
- نمایش دمای لحظه به لحظه هارددیسک
- چک کردن کارایی هارددیسک
- پشتیبانی از انواع هارددیسک ها با قابلیت مجزا سازی آن ها در نرم افزار
- محیط کاربری زیبا در عین سادگی
- نمایش اطلاعات به صورت نمودارهای لحظه به لحظه
- نمایش عمر مفید هارددیسک و مدت زمان کارکرد آن
- ایجاد زنگ خطر در صورت به وجود آمدن مشکل برای هارددیسک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و . . .

 



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

تاریخ آپدیت :۲۴ شهریور ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۰۹/۱۴

شماره آپدیت : ۷۴۷۸



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

BatchMarker نرم افزاری بسیار کارآمد برای قرار دادن واترمارک از جمله لوگو و متن به صورت همزمان روی تعداد دلخواه عکس می باشد. این نرم افزار دارای امکانات بسیار کاربردی در این زمینه می باشد که میتواند به افرادی قصد دارند روی تعداد زیادی عکس بطور همزمان واترمارک قرار دهند ، کمک میکند و در وقت آنها صرفه جویی می نماید. یکی از مشکلات قرار دادن واترمارک روی عکس ها ، ممکن است متفاوت بودن اندازه عکس ها باشد ، به طوری اگر شما یک متن یا یک لوگو را با سایز یکسان روی آنها قرار دهید ممکن است برای یک عکس آن واترمارک بسیار بزرگ یا کوچک شود ؛ در حالی که این نرم افزار بسته به اندازه عکس هایی که میخواهید روی آنها واترمارک قرار دهید ، خودش به طور اتوماتیک نسبت به تنظیم اقدام میکند و این یک امکان بسیار عالی محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای قالب های آماده برای واترمارک های متنی است که میتواند در زیبا بودن متن به شما کمک کند. فقط کافی است اندازه اولیه و مکان و افکت واترمارک خود را تنظیم کنید تا نرم افزار به کل روی تمامی عکس های دلخواه شما آنها را قرار داده و ذخیره نماید. برای امکانات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

batch marker قرار دادن واترمارک همزمان روی عکس ها BatchMarker 3.5.1

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 24 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Dynamic Photo HDR نرم افزاری فوق العاده حرفه ای برای جلوه بخشیدن بیشتر به عکس ها می باشد. این نرم افزار فوق العاده هوشمند میتواند با افکت هایی که روی عکس ها قرار میدهد آنها را بسیار زیباتر و جذاب تر نماید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در جلوه بخشیدن و واقعی تر کردن عکس های طبیعت می باشد که دارای توانایی های بالایی در این زمینه می باشد. با فرایند Fusion نرم افزار عکس های مربوط به طبیعت را واقع بینانه تر و زیباتر خواهد کرد. تغییر رنگ های دستی و خودکار نرم افزار و قلموهای بسیار قدرتمند این نرم افزار میتواند از عکس های طبیعت که با جلوه نامناسبی به دلیل ضعف دوربین و عکاس تهیه شده اند را به عکس هایی بسیار زیبا و واقعی تبدیل کند. مشکل بعدی در عکس ها لرزش دست و سایه و شبح وار بودن عکس هاست که این نرم افزار به راحتی و تنها با چند کلیک آنها را رفع خواهد کرد. همچنین این نرم افزار میتواند با انجام فرایندها به صورت همزمان برای چندین عکس ، در وقت شما صرفه جویی انجام دهد.

 

dynamic photo hdr جلوه بخشیدن و ویرایش عکس ها Dynamic Photo HDR 5.3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 24 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Font Collection

 

این باربرای شما کاربران عزیز ، مجموعه ای از جدیدترین فونت ها را آماده دانلود کرده ایم. این فونت ها در یک بسته نرم افزاری در اختیار شما قرارمی گیرد . فونت هایی که در این مجموعه ، موجود هستند ، عبارتند از :

- Arabic Font Pack
- Christmas Font Pack
- Farsi Font Pack
- Fire-Ice Font Pack
- Foreign Look Font Pack
- Hand Writting Font Pack
- Lovely Font Pack
- Pixel Font Pack
- Sports Font Pack

 



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد